15.01.2012, 20:53
Witam.
Pracuję w sklepie internetowym i przy obsłudze sklepu allegro. Chciałbym znaleźć jakiś darmowy sposób na to, aby moja poczta automatycznie odpisywała na zamówienia klientów ze sklepu i z allegro informacją w stylu "Zamówienie zostało przyjęte". Najlepiej, żeby było to ustawione na poczcie o2.pl albo gmail, ewentualnie na Microsoft Outlook 2010.
Byłbym bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.
Pracuję w sklepie internetowym i przy obsłudze sklepu allegro. Chciałbym znaleźć jakiś darmowy sposób na to, aby moja poczta automatycznie odpisywała na zamówienia klientów ze sklepu i z allegro informacją w stylu "Zamówienie zostało przyjęte". Najlepiej, żeby było to ustawione na poczcie o2.pl albo gmail, ewentualnie na Microsoft Outlook 2010.
Byłbym bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.